Klacht: Plinten betaald, maar nooit geleverd

op 19 december 2017 over kwaliteitparket.nl in de categorie Vloerbedekking

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben 2 plinten bij Kwaliteitparket besteld, keurig netjes betaald, eerste leveringsafspraak ging niet door, tweede leveringsafspraak, eerst werd er beloofd tussen 0.800 – 1800, later tussen 0.800 – 13.00 uur, weer later werd het tussen 08.00 – 22.00 en toen ineens eens sms om15.40 staan wij er, maar helaas.
Netjes mijn eurootjes teruggevraagd, maar geen antwoord meer op mijn e-mails, treurig.

Gewenste Oplossing:

Als het geld wordt teruggestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar kwaliteitparket.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Rinus1948