Klacht: plinten beschadigd en zeer slordig aangebracht

op 06 september 2017 over Roobol in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de winkel was men zeer vriendelijk, maar de stoffeerder is zeer slordig te werk gegaan. De plinten zijn op diverse plekken beschadigd en zeer slordig aangebracht. Dit is door Roobol Almere bevestigd op basis van foto’s, maar Roobol Almere onderneemt zelf geen enkele actie.
Inmiddels woon ik in de woning en staan alle meubels er in. Ik heb er een zeer hard hoofd in dat zonder beschadigingen de plinten nog kunnen worden vervangen. Ook zijn er profielen in rekening gebracht, die helemaal niet zijn aangebracht.

Gewenste Oplossing:

Ik wil de legkosten terug en een deel van de materiaal kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Roobol

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roobol in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roobol een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roobol

Heeft op 15 september 2017 om 08:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 15 september 2017 om 08:52 geantwoord

Er is al een stoffeerder langsgeweest die net als Roobol Almere bevestigde dat eea niet netjes was aangebracht. Weer iemand langs sturen voegt niks toe.

Alle klachten die gemeld zijn door inekeklappe