Klacht: Planning stoffeerder en afspraken niet na komen

op 12 september 2018 over Roobol in de categorie Interieurbedrijven

Maandag: tijdskader ochtend, belafspraak, half uur van te voren. Men belt niet telefonisch mij op, maar belt aan de voordeur, waar niemand thuis is en laat briefje achter, wij troffen u niet thuis.

Woensdag: tijdskader ochtend, belafspraak, er wordt aan de voordeur gebeld ( ik besloot nu maar thuis te zijn) stoffeerder had 2 elementen bij zich i.p.v. 3, ook de nieuwe trafo had hij niet bij zich. Vertrok nadat hij de planning had gebeld, maar op zijn bon stond wel dat hij een half uur van tevoren moest bellen en dat hij 3 elementen en trafo bij zich moest hebben!

Maandag:: tijdskader ochtend, familie leden waren thuis maar geen stoffeerder! In de middag belt de stoffeerder, half uur voor aanvang, ik zeg je bent te laat, hoe bedoeld U, ik wees hem op de tijdskader die de planning mij toegezonden had, zijn reactie…., o ik weet van niets. Op mijn vraag of hij eerst naar een andere klant kan gaan, om later terug te keren. Nee, u bent mij laatste klant.
Ik was nu niet thuis maar op mijn werk.

Woensdag: ik zou gebeld worden door de planning, om afspraak buiten de dagen dat de stoffeerder werkt. Op mijn verzoek de donderdag, mijn vrije dag!
Maar zoals ik al gewent begin te raken, gaat deze belofte ook de mist in en hoop ik dat ze dit jaar nog een keer langs komen zucht……… .

Als op mijn verzoek, mijn dag en tijd er een stoffeerder langs komt en al het materiaal bij zich heeft om te installeren en dat ik een korting krijg, van alle uren die ik er ingestoken heb aan verlof opnemen en telefoonkosten. Want men handelt het nu af als een simpel gevalletje met de excuses van Roobol!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roobol over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door GTST63