Klacht: Plankje in armleuning 1 zitbank geknapt.

op 31 mei 2016 over Montel in de categorie Lederwaren

Op 16 maart 2016 is onze nieuwe bank geleverd door Montel. Twee maanden later is er een plankje in de armleuning van de 1 zitbank geknapt. Volgens Montel valt dit niet onder de garantie en moeten wij het herstel zelf betalen. Van een duur bankstel mag je toch verwachten dat bij normaal gebruik een bank langer meegaat. Ook schandalig behandeld tijdens het melden van de klacht. Dit was de eerste, maar ook gelijk de laatste keer dat we een bankstel hebben gekocht bij Montel!

We zijn tevreden als Montel de schade hersteld en ons niet voor de kosten op laat draaien.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montel over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Montel in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Montel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Montel

Heeft op 02 juni 2016 om 11:45 geantwoord

Beste mevrouw Harleman,

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Jammer om te horen dat er iets geknapt is in de armleuning.

Wij hebben met u besproken dat wij verwachten dat de klacht door oneigenlijk gebruik is veroorzaakt, omdat er niet zomaar iets knapt in een armleuning. Zoals besproken kunt u een onafhankelijke servicedienst inschakelen en als blijkt dat het toch om een productiefout gaat zullen wij de kosten voor u vergoeden.

Julia - Webcare Montèl

Heeft op 02 juni 2016 om 12:17 geantwoord

Het is een oplossing van niks. Hoezo oneigenlijk gebruik? Ik heb met mijn arm op de armleuning geleund en toen knapte het plankje! Is dat oneigenlijk gebruik? Waarvoor is die armleuning dan, als je er niet op mag leunen?

Alle klachten die gemeld zijn door Anita Harleman