Klacht: plafond vervangen

op 10 juni 2016 over Havensteder in de categorie Woningcorporaties

Beste Havensteder,

we zijn al een maand bezig met de kamers van onze woning te verven en behangen maar alles valt gewoon letterlijk op de grond!

eerste hebben we de plafond geverfd maar de plafond pakt verf niet en je ziet letterlijk lagen eraf gaan en die je letterlijk met je handen eraf kan halen.

ik heb de Havensteder eerder hierover gebeld maar die kunnen niks betekenen voor ons.

ik ben een alleenstaande moeder met een lage inkomen .
mijn geld is gewoon letterlijk naar de prullenbak door verf en behang omdat de plafond en de muren van de zolder niks pakt.

ik heb de Havensteder vandaag weer gebeld en ze laten met me maandag weten wat ze voor me kunnen betekenen maar ik ben bang dat ze me weer gaan teleurstellen met hun beslissing.

ik wil graag dat de plafonds worden vervangen en dat ze iets tegen de muur kunnen doen waar de muren verf en behang niet pakken.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Havensteder

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Havensteder nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Zamozai

11 maanden geleden - Havensteder wilt niet helpen. Ze zijn langs gekomen en hebben paar dingen gezegd. Ons tijd en hun tijd verspild en voor de rest mogen we het lekker zelf uitzoeken. Volgena Havensteder moeten we de palfonds soppen reinigen en dan verven. Geen schadevergoeding. Helemaal niks!!! Ik ben heeeel heeeel erg teleugesteld in Havenstedee!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Zamozai