Klacht: plaatsen van bord gehandicaptenparkeerplaats terwijl er nog een auto geparkeerd staat

op 10 augustus 2016 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Ik heb heden (10-08-2016) contact gezocht met de afdeling Parkeren in Rotterdam. Eigenlijk zou ik vrijdag 5 augustus en anders maandag 8 augustus teruggebeld worden door de afdeling maar dit is niet gebeurd.

De persoon die ik aan de lijn kreeg was op geen enkele wijze cooperatief. ik heb heb de persoon het volgende gevraagd. Kan hij achterhalen welke medewerker of afdeling een bord voor de invalidenparkeerplaats (met kenteken GZ-517-K) op Rijstuin te Rotterdam heeft geplaatst op 2 of 3 augustus 2016. Het kenteken van dit bord heb ik doorgegeven.

Ik stond namelijk er al zeker twee weken want ik gebruik mijn auto niet vaak. Die paal is blijkbaar gewoon geplaatst (want dat moest vast gebeuren) en ik heb hier geen bericht over gehad op het moment dat de parkeerplaats dit bord nog niet kende. Ik heb een foto gemaakt en daaraan is te zien dat het zand nog vers is bij en om de paal.

Ik heb dus een enorme (aankondiging) van een parkeerbon en de persoon die ik sprak van de afdeling parkeren zegt dat hij verder niets kan doen terwijl ik met veel details wilde vragen of hij kan achterhalen wie er op die dag een dergelijk bord op de exacte locatie heeft geplaatst.
Door deze tegenwerking wordt het bezwaar dat ik wil indienen voor deze boete een lastig verhaal.

Graag verneem ik van u.

Corrie de Kok
Kolk 98
3011MD Rotterdam
0618659120

Contact met de afdeling persoon die het bovengenoemde bord voor de gehandicaptenparkeerplaats op Rijstuin te Rotterdam heeft geplaatst, met de vraag of hem of haar nog bijstaat dat er al een auto geparkeerd stond. Deze relevante informatie kan ik gebruiken bij het bezwaar dat ik moet gaan indienen voor de enorme parkeerboete. Anders wordt het een lastig bezwaar.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Corrie1970