Klacht: Plaats gereserveerd 2mnd voor vakantie op de dag van aankomst staat er iemand anders op onze plek

op 22 juli 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

2mnd voor vakantie een plek gereserveerd en op de dag van aankomst is onze plek niet vrij er staat iemand anders op met zn caravan oke kan gebeuren ,
Wij verhaal halen en blijkt en nieuwe beheerder iemand te zijn die allen zijn verhaal op een zeer agressieve toon voert en als ik vraag of ik mn verhaal mag doen behandeld hij ons als een stuk vuil en is dan nog eens zeer agressief en we moesten maar genoegen nemen met een andere plek iets waar we dus geen genoegen meenemen we reserveren die plek en dan wens ik ooh die plek daar wij ook al vooruit betaald hebben krijgen we niets terug en onze plek ook niet ik wens camping het elfenmeer de …………… We zijn daarop maar naar huis gegaan daar er niet met deze mensen te praten is

Als ik mijn geld terug krijg of die plek waar ik voor betaald heb want ik ben naar huis gegaan daar ik hier geen genoegen mee neem en ik denk er ook aan om het bij de das neer te legen

Alle klachten die gemeld zijn door Salej