Klacht: Pioneer ondersteunt geen Spotify meer

op 31 maart 2018 over Pioneer in de categorie Electronica Merken

Beste,

Een paar jaar geleden heb ik een versterker van Pioneer aangeschaft, model vsx-924k. Voornaamste reden om voor deze versterker te kiezen is de ondersteuning voor Spotify Connect, waarmee je muziek van Spotify draadloos over je versterker door je hele huis kan laten afspelen.

Sinds ruim een maand ondersteunt Pioneer Spotify Connect niet meer op deze versterker, terwijl het één van de belangrijkste features van dit apparaat was, zo blijkt uit de productbeschrijving en spotify stickers op het apparaat.

Ik heb circa drie weken geleden een mail gestuurd naar Pioneer hierover, maar nooit enig antwoord mogen ontvangen.

Ik vind het belachelijk dat Pioneer dit doet en bovendien niet reageert. Ik snap dat Spotify wellicht iets in haar software heeft gewijzigd waardoor het nu niet meer werkt, maar ik vind dat Pioneer de plicht heeft om met een update te komen voor deze en andere modellen die nu Spotify Connect missen. Voor mij is deze versterker nu vrijwel onbruikbaar omdat ik hem met name voor Spotify gebruikte.

Ik hoop dat er een oplossing wordt geboden.

Ik wil graag weten of Pioneer Spotify Connect weer beschikbaar gaat maken op deze versterker middels een update. Zo niet dan wens ik kosteloos deze versterker om te ruilen voor een ander model mét ondersteuning voor Spotify, of een financiële compensatie als bijdrage voor de aanschaf van een nieuwe versterker.

Alle klachten die gemeld zijn door