Klacht: pinnen/internetbankieren

op 02 maart 2012 over SNS Bank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vanmorgen naar de bank geweest om te pinnen..
kreeg de melding “neem contact op met uw bank”..
Kon geen geld opnemen.. Erg vervelend, want wij gaan morgen op vakantie naar Frankrijk!!!
Er staat meer dan genoeg geld op de rekening, dus uit wanhoop maar geprobeerd om geld over te schrijven, naar het rekeningnummer van mijn man ( ook sns)
Kreeg ik bij afschrijven de melding, dat hij bezig is om het te verwerken..
maar het komt niet binnen op de rekening van mijn man.
Normaal is dit met spoed opdracht van de 1 naar de ander in een paar seconden klaar.

Heb gebeld naar de sns.. dar vonden ze het erg vreemd, dan zou er een blokkering moeten zijn. Dit kan echter niet mogelijk zijn, deze rekening gebruiken we alleen voor het storten van ons geld wat wij gebruiken, voor huishoudgeld en vakanties.
Dus ook dit zou niet mogelijk moeten zijn dan, volgens de sns..
ook bij andere banken kan ik geen geld opnemen…

Had er dus een mooi bedrag op weggezet..
Via mijn sns kan ik zien dat er wel dat het bedrag er op staat, maar ik kan het niet overboeken, en niet opnemen..
Fijn, 19 uur voordat we op vakantie gaan..

Gewenste Oplossing:

dat ik zsm bij mijn geld kan komen!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SNS Bank in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SNS Bank een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SNS Bank

Heeft op 02 maart 2012 om 11:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Contact met klant opgenomen. Er was sprake van een kortdurende storing. De overboeking is inmiddels gelukt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van SNS Bank beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door astermar