Klacht: pijnlijke voet

op 28 juni 2017 over Ecco in de categorie Schoenenwinkels

Ik heb Ecco sandalen gekocht met binnenzolen met kleine gaatjes erin. Ze lopen heerlijk, tenminste de rechterschooen. Bij de linkerschoen zuigt de zool zich vast aan mijn voet. Dit irriteert dusdanig dat ik er daarna 2 dagen een zeer pijnlijke voet aan overhoudt. Ik had de schoenen gekocht in Italië en kan dus niet terug naar de winkel waar ik ze gekocht heb. Gelukkig is Ecco een groot merk, heb daarom de klantservice gemaild en gevraagd hoe we dit kunnen oplossen: met een nieuwe binnenzool of door de schoenen om te ruilen. De rechtervoet doet geen pijn, dus ik dacht dat ik pech had. Nu lees ik op deze site dat nog iemand links last heeft!
Ik ben eerst in Gouda naar een schoenwinkel gegaan die Ecco verkocht, die stuurde mij door naar een Ecco-brand only winkel. In rotterdam was zo’n winkel. Zij hebben de schoenen opgestuurd. Er is alleen niets aan te zien, zodat ze zeggen dat de klacht ongegrond is!! Maar ik kan er echt niet op lopen en heb € 99 betaald voor deze schoenen. Dat had ik niet verwacht. Voor mij NOOIT MEER ECCO!

Als mijn klacht serieus genomen wordt en men de schoenen omruilt, de binnenzool vervangt of geld terug geeft.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ecco

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ecco nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Esch19