Klacht: pijnlijke rugleuning en klantenservice wimpelt je af

op 12 april 2016 over Montel in de categorie Lederwaren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorig jaar een bank gekocht bij montel. Deze bank heeft verstelbare leuning waar de staal van het mechanisme keihard in je rug voelbaar is. Na aanschaf van deze bank heb ik opeens rugpijn wat ik voorheen nooit had. Ik heb totaal geen zit comfort terwijl zij dit wel beloven. Na een paar keer bellen en terug naar de winkel zijn we overgeleverd aan de genade van de klantenservice en deze zijn genadeloos. Je wordt niet eens serieus genomen. En wordt met een paar woordjes afgewimpeld.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn klacht serieus genomen wordt en ze hun wettelijke plicht jegens hun klanten nakomen. Namelijk het probleem oplossen of hun bank terugnemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Montel in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door saidb