Klacht: PGB vanuit de WMO van de Gemeente Nijmegn

op 03 mei 2016 over gemeente Nijmegen in de categorie Gemeente

Mijn zoon heeft recht op een (kleine) PGB vergoeding vanuit de WMO-regeling van de Gemeente Nijmegen. Dit dus tijdig aangevraagd. Het zogenaamde keukentafelgesprek heeft hier plaats gevonden met 2 mensen vanuit de Gemeente Nijmegen die dus overduidelijk niet wisten wat de bedoeling was en hoe het werkt.

Op een gegeven moment wou de halve gemeente het medisch dossier van mijn zoon inzien, wat ik dus heb geweigerd omdat dit totaal niet van toepassing is. het medisch dossier is bij de zorgverzekeraar en klaar is het dan. Gaat de Gemeente ook helemaal niets aan, omdat de aanvraag is gedaan in het kader van begeleiding en niet in het kader van medisch handelen. Toch bleef Gemeente Nijmegen voet bij stuk houden om inzage te krijgen in het medisch dossier.

Uiteraard de gehele aanvraag maar ingetrokken, want als het zo moet gaat de ‘nieuwe regeling inzake de PGB’ dus overduidelijk niet werken

Correcte oplossing, zoals gevraagd en betaling van dit geringe bedrag !

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over gemeente Nijmegen

Reactie van de melder van de klacht TWAD

10 maanden geleden - Zoals al verwacht neemt Gemeente Nijmegen de klacht niet in behandeling via Klacht.nl. Je word dus absoluut niet serieus door deze gemeente genomen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over gemeente Nijmegen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TWAD