Klacht: Peter Pan rang gold

op 07 april 2013 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Op zaterdag 17 februari 2013 had ik 2 tickets voor de voorstelling Peter Pan om 15:00 uur in Ziggo Dome, zuid 110, rij 11, stoel 366 en 367. Omdat dit Rang Gold was, ging ik uit van prima plaatsen. Op zich was dat ook zo, ware het niet dat er vanaf het begin als decorstuk een enorme ouderwetse grammofoon met zo’n grote hoorn op het toneel stond. Deze grammofoon zorgde ervoor dat zodra er een scene was op het achterste podium, het dichtst bij de decormuur (en dat gebeurde nogal eens) wij alleen de voeten en een stukje been van de acteurs zagen en naar de rest moesten raden. Wij hoopten dan ook, dat de grammofoon verplaatst zou worden. Dit gebeurde ook wel, maar helaas maar voor een paar minuten, daarna stond hij tot het einde van de voorstelling weer op zijn oude, ons het zicht benemende plek. Een slechte zaak, dat je delen van de voorstelling niet kunt zien met kaartjes RANG GOLD! (Normaal heb je dan de goedkoopste plekken, waarbij vermeld wordt dat het zicht niet optimaal is.) Tot zover mijn klacht.
Maar als extra opmerking wil ik nog even kwijt, dat ik nog nooit zo’n slechte musical heb gezien met als los zand bij elkaar geraapte scenes, Engelse popliedjes zonder enige samenhang en alleen terend op special effects. Voor kinderen was het helemaal niet te begrijpen en mijn dochter (17), die van kindsaf dol is op het verhaal van Peter Pan, wilde in de pauze al vertrekken omdat ze vond dat het originele verhaal veel te veel geweld werd aangedaan.

Dat er eens goed naar de opstelling van die grammofoon wordt gekeken, zodat mensen bij de toekomstige voorstellingen niet hetzelfde slechte zicht op het eerste podium ervaren. En een kleine vergoeding in de vorm van een tegoed bij een nieuwe bestelling is natuurlijk ook fijn als goedmakertje.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Eventim

7 jaren geleden - afgehandeld.

Eventim

Heeft op 08 april 2013 om 13:46 geantwoord

Op 8 april telefonisch contact opgenomen met de klant.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Eventim beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door idjs