Klacht: personeel verkoopt aan mij 2 linkerpaar schoenen.

op 13 februari 2018 over JDsports in de categorie Sportwinkel

klacht: personeel verkoopt aan mij 2 linkerpaar schoenen in Amsterdam,op 10 Februari. s avonds in Maastricht kom ik daar achter!!!!!!Dus of ik wil of niet…..dag erna ben ik teruggegaan naar Amsterdam. Klacht werdt meteen hersteld. kreeg de juiste maat. maar een kleine vergoeding of een sorry zat er niet in.manager van het filiaal heeft me geadviseerd om dit zo te doen via de klachtenlijn van JD. Ben erg teleurgesteld omdat ik 2 paar schoenen heb gekocht ter waarde van 177 euro en later op de dag ben teruggegaan voor een sportbroek van Elesse. super leuke kleding vrekopen jullie maar nogmaals zeer TEleurgesteld!!!!

tevreden ben ik als er een kleine vergoeding zou komen van jullie kant! ook al is t maar de ns kosten van Maastricht Amsterdam visa virsa. want dit is niet de laatste keer dat ik bij jullie koop want mijn dochter doet ciosdansopleiding en koopt veel aan streetwear. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en me tevreden stellen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JDsports

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JDsports nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chantalle.rassin@gmail.com