Klacht: Personeel en service

op 04 juli 2017 over Burger King in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben 1uur gewacht aan drive aan kinepolis. 1:01 bestelt een politieman voor ons en wij komen aan de beurt om 1:02 en ze wouden ons nimeer bedien. Begrijp dat het druk is nu het juist is geopend maar als je al voorbij die blokken zijt 2m voor besteltoestel en niet meer weg kunt rijden vind ik dt ze de klanten wel mogen afmaken. En dan wou ik manager spreken en was zeer onbeleefd en begon te roepen. Ik vind dit niet kunnen !!!!!

Gewenste Oplossing:

Zet een half uur voor sluitingstijd een bord tot waar je denkt die mensen nog te kunnen doen ik plaats van 50man met auto te laten wachten voor niks

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Burger King

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Burger King nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janicex3