Klacht: personeel

op 06 juli 2016 over Jamin in de categorie Winkels

( jamin Zaandam)vanmiddag liep ik de Jamin in om iets lekker te kopen. ik kocht chocolade aardbeien en liep de winkel uit. toen ik een van de chocolade aardbeien at kreeg ik een rare smaak in mijn mond en keek ik naar de helft afgebeten stuk die ik in mijn handen had en zag dat de aardbei zwart/bruin was. ik wist dat er iets niet klopte en ging terug naar de winkel. ik vertelde het personeel dat ik de chocolade aardbeien een paar minuten geleden gekocht had en dat het een rare smaak had, vervolgens lied ik de helft zien van de chocolade aardbei waarvan ik gebeten had. Het personeel reageerde met ‘ oh oke laat ik er ook eentje proeven’ hij proefde er een en zij dat het goed smaakte en er goed uitzag van binnen. waarop ik antwoordden ‘ ja begrijp ik maar ik kwam even laten zien dat de aardbei verrot is. het personeel antwoordde met ‘ mevrouw wat kan ik hieraan doen moet ik alle chocolade aardbeien een voor een proeven’ Toen wist ik al dat het dus geen nut had dat ik terug liep naar de winkel. het personeel mopperde nog met ‘ ja ik begrijp u niet wat wilt u dat ik doe” maar ik liep de winkel uit. het personeel moet behulpzaam zijn door met een gemakkelijke oplossing te komen en eventueel excuses voor het ongemak aan te bieden.dat het personeel zich gedraagt alsof het niks uitmaakt en ook nog is boos loopt te mopperen is niet mooi om te ervaren.

door met een behulpzaam mogelijkheid te komen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jamin

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jamin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ceydaax