Klacht: Personeel

op 28 mei 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Het ging zo goed in het nieuwe pand! Lekker opgeruimd, alles keurig geordend, geen dozen en containers in de weg. Gezellig personeel. Maar nu? Ene Carla (leiding) loopt chagrijnig rond en kan jou als klant heel bits antwoorden, Ze staat ook IN de winkel te roddelen over ander personeel en klanten. Dat hoorde ik een keer toen ik in de winkel was. Ik vind het er niet meer prettig. De tijd (in het begin) liep daar ene Robert-jan rond die áltijd vrolijk was. Zelf hard meewerkte en voor een grapje in was. Ik kwam er bijna alleen voor de gezelligheid en als ik dan weer wat spulletjes kocht was dat dan weer in jullie voordeel. Sinds hij daar weg is, is het een rommeltje geworden! Dozen en containers staan in de paden. Het is als rolstoelgebruiker bijna niet meer te doen om er doorheen te komen! Dan loopt er nog een homofiele jongen rond. Ik heb absoluut niks tegen homo’s, integendeel maar ik ken z’n naam niet, ( ook iets van leiding of assistent?) die loopt ook alleen maar rond met een telefoon aan z’n oor en heeft nauwelijks oog voor wat er in de winkel gebeurd!
Het gaat er op deze manier niet op vooruit!

Waneer het weer geordend is in de winkel dus geen containers en dozen in de paden.
Vrolijk personeel en leiding Carla ontslagen of op cursus sociale omgangsvormen!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

9 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 3108denise
x