Klacht: Personaliseren tickets tomorrowland

op 12 maart 2020 over Paylogic in de categorie Betaalsystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor het eerst in mijn leven heb ik kaarten kunnen kopen voor TL 2020. Zo blij!! Omdat de mail van personaliseren in mijn spam kwam, heb ik mail te laat gezien. Ik had nog op de website gekeken wanneer ik moest personaliseren. Maar daar staat geen datum, anders had ik wel eerder in mijn spam gezocht. Heel kwalijk dat ik nu mijn kaarten kwijt ben. Ik snap dat dit gedaan moet worden, maar zet dan aub ook deadline op de website. Nogmaals, dan had ik er beter op gelet. Nu heeft TL het recht om te annuleren en die pakken ze gelijk. Zeer teleurgesteld.

Gewenste Oplossing:

Mijn tickets staan nog in mijn account. Ik ben pas tevreden als ik daar mijn gegevens em die van mijn vrienden kan toevoegen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Paylogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Paylogic in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door HelenBeentjes80