Klacht: Per ongeluk verkeerde betaling

op 09 augustus 2017 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Een oud klant heeft per ongeluk in zijn adresboek bij zijn bank ons oude bankrekeningnummer aangeklikt. Wij zijn als bedrijf in 2013 failliet gegaan en rekening is onder beheer bij Lindorff. Oud klant wordt van kastje naar de muur gestuurd en Lindorff is geenszins bereid dit bedrag terug te boeken naar onze oud klant. Oud klant had een betaling willen doen naar een van zijn personeelsleden. De omschrijving is dermate duidelijk dat deze betaling geen enkel verband houdt met de vordering die Lindorff bij ons heeft. Ik ben niet werkzaam bij oud klant dus er is ook geen relatie tussen ons als zijnde loonbetalingen. Mensen die wij gesproken hebben spreken dan over diefstal van geld door Lindorff.
Lindorff geeft aan hierin geen partij te zijn en wenst ook geen terugbetaling naar oud klant te doen.

Feitelijk ben ik tevreden als oud klant inderdaad netjes zijn geld teruggestort krijgt van Lindorff.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 18 augustus 2017 om 09:17 geantwoord

Heeft op 31 augustus 2017 om 08:28 geantwoord

Ik vindt deze oplossing niet netjes.

Alle klachten die gemeld zijn door PaulRosenboom