Klacht: Per ongeluk een membership afgesloten

op 25 maart 2013 over Lexa.nl in de categorie Datingsites, klachtmelden

Ik ben ooit member geweest van lexa. Nu was ik weer wat aan het neuzen en wat aan het kijken naar de memberships, blijkt dat ik ineens 2 memberships heb afgesloten. Maar ik wil helemaal geen member zijn! Gaat wel heel makkelijk, zo worden volgens mij veel mensen van hun geld afhandig gemaakt. Ik vind dit niet erg netjes en ik hoop dat jullie wat tegemoet kunnen komen.

Annulering van mijn membership

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 25 maart 2013 om 12:46 geantwoord

Beste RobinvanEeuwijk,

ik begrijp uit uw bericht dat u een onbedoelde betaling heeft gedaan voor een membership en dit graag wilt laten annuleren.

Wanneer u een betaling doet via de website worden uw betalingsgegevens opgeslagen door ons One Click Pay systeem. Dit systeem slaat uw betalingsgegevens op voor toekomstige aankopen, waardoor u deze niet opnieuw hoeft in te voeren. Zo kunt u gemakkelijk opnieuw een betaling doen wanneer u dit wenst. Nadat u een betaling gedaan heeft, ontvangt u een bevestiging per e-mail.

Ik wil u adviseren om zorgvuldig en waakzaam met betalingen op de website om te gaan, om zo onbedoelde aankopen in de toekomst te voorkomen.

Was het niet uw bedoeling om een nieuwe aankoop te doen, dan kunt u een betaling altijd binnen 7 dagen na uw aankoop intrekken en om een terugbetaling vragen. Deze optie is alleen mogelijk wanneer de opties waar u voor betaald heeft, niet gebruikt zijn. U kunt dit terugvinden in onze algemene voorwaarden (Artikel 2) op de website.

U voldoet aan deze voorwaarden en ik heb dan ook een betaling van 59,70 euro en een betaling van 41,40 euro voor u kunnen annuleren. U zult beide bedragen binnen 4 tot 8 weken op uw rekening gerestitueerd kunnen zien.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan vernemen wij deze graag van u via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.

Christine van het Lexa Team

Reactie van de melder van de klacht RobinvanEeuwijk

7 jaren geleden - Lexa heeft dit keurig opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door RobinvanEeuwijk