Klacht: Pensioenverdeling na scheiding, na 11 maanden nog niet rond!!

op 05 september 2016 over ASR in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In oktober 2015 heeft ASR alle informatie ontvangen om het pensioen van mijn exman tussen ons te verdelen na scheiding. Elke keer als ik bel hierover word ik afgescheept met: er komen nieuwe systemen, er is een achterstand, wij mailen u hierover…en vervolgens hoor ik niets. In juli weer gebeld en gehoord dat het eigenlijk op de planning stond om mijn dossier in juli 2016 af te ronden. Nu in september 2016 weer gebeld en net gehoord dat mijn dossier op de planning staat voor november 2016. Ik vind dit ongehoord. Mensen willen hun scheiding graag afronden om verder te kunnen en ik wil dus niet 13 maanden wachten op pensioenverdeling. Ook geloof ik na een jaar niet meer dat het dan wel in orde komt en het moet officieel binnen twee jaar na scheiding geregeld zijn.

Gewenste Oplossing:

Graag deze maand, september 2016, de pensioenverdeling af handelen. Dan heeft ASR een jaar de tijd gehad en dat lijkt mij meer dan voldoende. Ook lijken mij excuses op zijn plaats. Dit is ongehoord lang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ASR over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ASR in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ASR een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ASR

Heeft op 11 oktober 2016 om 14:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben gesproken met de klant over haar klacht. We losten haar klacht op, bevestigden haar dit per e-mail en beantwoordden aanvullende vragen die zij had. Ook ontving onze klant een bos bloemen met onze excuses. Inmiddels hebben wij in overleg met de klant de klacht gesloten. Vriendelijke groeten, a.s.r.

Alle klachten die gemeld zijn door Pensioenverdelingscheiding