Klacht: Pensioenoverzicht niet online inzichtelijk

op 01 mei 2017 over ABP in de categorie Pensioenen

Al maanden lang is mijn pensioenoverzicht op MijnABP niet inzichtelijk vanwege een zogenaamde storing.
Het begint zeer ergerlijk te worden, een schande eigenlijk..
‘Er wordt aan gewerkt’ is na al die tijd ongeloofwaardig geworden!

Als het pensioenoverzicht online inzichtelijk is.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABP over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABP in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABP een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABP

Heeft op 02 mei 2017 om 17:20 geantwoord

Beste Kees,

Vervelend om te horen dat je nog steeds geen toegang hebt tot MijnABP! Echter is MijnABP een extra service, ik kan het dus ook niet in orde maken dat er per direct een oplossing beschikbaar komt. Het is helaas afwachten tot er voor het probleem een passende oplossing is gevonden die met een update van MijnABP zal worden doorgevoerd.
Gelukkig is er voor alles wel een alternatief, op het moment dat je een vraag hebt of graag iets uitgerekend wilt hebben kan dit via onze klantenservice. Ze helpen je graag aan een antwoord of zorgen voor een passende oplossing. De documenten worden als alternatief dan verstuurd per post, tot de digitale omgeving weer beschikbaar is.

Martijn- Webcare Team ABP

Heeft op 03 mei 2017 om 10:42 geantwoord

Met dank Martijn. Ik regel de klacht verder met ABP.
Ik verzoek jullie vriendelijk mijn klacht en mijn gegevens uit jullie bestanden te verwijderen. Vr gr Kees Valentijn

Bericht van ABP

3 maanden geleden - Hallo Kees, Bedankt voor je reactie. Wij kunnen deze klacht op klacht.nl niet verwijderen. Als het goed is kun je dit zelf doen. Indien we nog iets voor je kunnen doen, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Cindy - Webcare Team ABP

Alle klachten die gemeld zijn door Kees Valentijn