Klacht: Pendeldienst

op 18 juni 2018 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Mijn vriend en ik hebben een concert van Elisabeth bijgewoond ,we kwamen daar we wilden de auto parkeren werden we weg gestuurd omdat een invalide parkeer plekken zijn we zijn allebei slecht ter been toen weden we naar een andere plekken gestuurd en ik vroeg aan de beste man waar zijn de invalide parkeer plekken konden we weer terug rijden stond ook geen kaarten van invalide parkeerplekken aangeduide.de pendel bus stond al klaar we konden op de heen weg zo in de bus stappen maar de terug weg ws slecht geregeld we vroegen aan de mensen welke bus we moesten hebben op naar de weide toe te brengen de man zei dat we over moest steken toen we waren over gestoken vroeg mijn vriend waar de pendeldienst stond om naar onze parkeer plek toe te brengen de beste man vertelde dat we 800 meter moesten lopen ,let wel wij waren allebei slecht ter been en ik ws nacht blind er stonden 2 grote bouwlampen verder was er niemand te bekennen later kwamen nog 2 vrouwen aangelopen we konden wel verkracht worden omdat er zeer donker was.totslot kwamenen we bij de weide aan waar onze auto stonden en daar stond een pendeldienst nikst te doen in tussen waren de jongens en meisjes weg die de auto begeleiden in te parkeren al weg er ws nog een man waar ik nog een klacht tegen aan kon doen en hij vertelde slechte commincatie was maar we kregen nog geen excuus we hoeven dat nu ook niet meer te krijgen.ik vind het een schande dat jullie zo onprofessioneel volk in dienst hebben en dat ze zo met gehandicapte mensen overweg gaan en tot slot mijn laatste opmerking over de wc die waren zo hoog dat een vrouw ondersteuning moest geven om in de wc in te laten gaan ook dat was ook al moeilijk ze moeten een op stapje creëren dan kunnen ze fatsoenlijk in de wc stappen zo onproffessionnel allemaal.

Ik zou past tevreden zijn als er bordjes aan de linten kwamen en een opstapje voor de gehandicapte wc en goede afspraken maken waar men in welke pendel bussen konden stappen en ik eis een vergoeding omdat we op een schandalige manier werden behandeld die echt niet humantair was voor de gehandicapten zoals wij

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eventim

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eventim nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dogwomen