Klacht: pc omruil

op 02 juni 2016 over Medion in de categorie Electronica - Computers

Geacht Lezer(es) . Ik heb op 6 mei mijn pc opgestuurd naar Medeon in Nuth .Deze is daar 10 mei aangekomen om 12.59 uur de pc zou om geruild worden voor een nieuwe daar deze al drie maal eerder naar de fabriek in Duitsland is opgestuurd . Tot op heden niets van Medeon vernomen hoe is dit mogelijk .daar ik mijn werk op de pc moet uitvoeren begrijpt dat dit mij enorm veel geld kost . dus hoe gaat u dit oplossen ? Ik heb twee dagen geleden ook al een mail verstuurd naar de klanten service maar ook van hun noch niets vernomen . ik heb voorheen contact gehad via de mail i.v.b.m. de voucher o.a. met mevrouw H.T.aarabt .Ik vraag u nu met spoed actie te ondernemen . In afwachting verblijf .

met een vriendelijke groet ,

Willem van Dijk

Zo gauw ik een nieuwe wel goed functionerende pc krijg het financiële gedeelte laat ik in eerste instantie aan u over .

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medion over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Medion in behandeling genomen

Bericht van Medion

10 maanden geleden - Klant Telefoisch benaderd en de case besproken.

Reactie van de melder van de klacht sascha 02

10 maanden geleden - Is oké bevonden , het schijnt dat alles via mail loopt en noch al wat lang duurt . Maar we zijn nu op de hoogte gebracht eb alles wordt denk ik goed afgehandeld .b.v.b.d met een vriendelijke groet Willem van Dijk.

Reactie van de melder van de klacht sascha 02

10 maanden geleden - geachte lezer(es) heb een tracking nr. door gekregen n.m DPD.com 01455098413477U maar deze wordt niet herkent door de DPD dus kan ik de tracking niet volgen ,wat kan ik doen ? Met een vriendelijke groet , Willem van Dijk.

Bericht van Medion

10 maanden geleden - Inmiddels is dit verzendnummer wel bekend en kunt u de status via dpd volgen.

Alle klachten die gemeld zijn door sascha 02