Klacht: Paysafekaart

IlseRU op 16 september 2021 over Paysafecard in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste ,
Ik heb vandaag een paysafekaart gekocht van 50 euro en 10 euro .
Als ik de 16cijfers wou ingeven stond er dat deze niet beschikbaar was . Nu heb ik mij proberen inloggen op paysafe . Nu komt er telkens op te staan dat ik een code moet ingeven en dat deze code naar mijn email is gestuurd maar ik krijg niks aan . Dus als ik nu mijn paysafekaart nogmaals probeer staat er dat ik een code moet ingeven dus nu Kan ik helemaal niks Meer.
Ik weet niet Meer wat ik moet doen.
Volgens mij stuurd paysafe nog naar mijn oud emailadres .

Mvg
Rullenraad ilse

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn 16cijfers terug Kan gebruiken zodat ik mijn paysafe Kan gebruiken

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paysafecard

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paysafecard nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door IlseRU