Klacht: Pas op voor te heet water!

op 12 januari 2014 over Team Kapsalon in de categorie Kappers

Na de laatste behandeling in een Team kapsalon heb mijn ernstige twijfels gekregen over uw onderneming.

Maandag 30-12-2013 ben ik naar de Team kapsalon Troelstralaan 65 in Delft gegaan voor een behandeling. Ik ben in het bezit van een Membercard, dus alles zou op rolletjes moeten lopen…

Helaas ging het bij haarwassen al dusdanig fout dat ik dit u niet wil onthouden: De “hulp” voor het wassen nam me mee naar de wastafel en voor ik het doorhad kreeg ik een lading kokend heet water over m’n hoofd. De collega ernaast riep dat de stoom er vanaf kwam, helaas was het geen foutje want voor ik er erg in had kreeg ik een 2e lading met heet water over mijn hoofd. De “hulp” bleef maar doorpraten over de type shampoo maar nam niet de moeite haar handschoenen uit de doen en te voelen of het water de goede tempratuur was.
Schandalig dat de medewerkers getraind worden om producten te verkopen maar niet eens de basisregels van veiligheid kennen!

Het gevolg is 2 dagen een pijnlijke hoofdhuid en een angst om terug te keren naar de salon.

Openstaande behandelingen op mijn membercard terugbetalen.

Dinsdag 07-01-2014 een klacht gestuurd maar na 4 dagen nog geen enkele reactie...

Bericht van Team Kapsalon

3 jaren geleden - Dubbele vermelding, klacht is met terugwerkende kracht in behandeling genomen. - Team Kapsalon

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Team Kapsalon in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door polder14