Klacht: Partypopper confetti blijvende schade camper

op 06 september 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Wij hebben met ons vriendenweekend een super gave camper gehuurd voor de formule 1 van Monza. Nu had een van ons de partypoppers
confetti van de action meegenomen. En zoals jullie wel zullen begrijpen deze afgeschoten in de camper. Nou kwamen wij dus later bij het schoonmaken er dus pas achter dat deze confetti volledig in de vloer is getrokken. De vloer is van kunststof en met werkelijk geen enkel schoonmaakmiddel meer te redden. Wij vinden dit nogal een kwalijke zaak aangezien er hier meerdere klachten over te vinden zijn, en de action hier dus geen actie op onderneemd. Ook een duidelijke waarschuwing op de verpakking is dan niet meer dan normaal. Maar ook daar word je niet op gewezen. dat deze shooters nog in het assortiment zitten verbaasd ons ten zeerste!
De opgelopen schade loopt in de duizenden euro\’s en moet toch betaald worden.

Daarom vragen wij de action graag om een passende oplossing. Helemaal omdat dit niet de eerste klacht is en waarschijnlijk ook niet de laatste zal zijn.

De financiële schade vergoed zal worden

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rjvt