Klacht: Parkeren

op 01 juni 2020 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Sinds kort in het bezit van een woning aan de lepelaarsingel te Rotterdam. Sinds dit het geval is heb ik geprobeerd een parkeervergunning aan te vragen voor mezelf als bewoner. Auto hebben we nodig voor mijn man zijn werk die onregelmatige tijden werkt en hierom niet altijd op het OV kan vertrouwen (nachturen). Parkeervergunning kon niet worden verkregen, want het limiet is bereikt. Alternatief: parkeervergunning aanvragen in een naastgelegen wijk…ook allemaal vol ! Vervolgens…kun je een parkeervergunning aanvragen voor in een parkeergarage tegen een bedrag van 28€ pm …ipv 10€ pm wat je kwijt bent aan een bewonersvergunning in de straat!!! DEZE PARKEERGARAGE ZAT OOK VOL. Mensen mogen 3 auto’s op hun adres hebben en wij niet eens ÉÉN. Er is GEEN oplossing zeggen ze. Lekker betalen maar weer! Vreselijk.

Als ik een parkeervergunning krijg in mijn wijk, naastgelegen wijk OF de parkeergarage aan de wolphaertslaan.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door YB99