Klacht: Parkeren

op 27 december 2017 over Gemeente Delft in de categorie Gemeente

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heer/mevrouw. Wij hebben 1e Kerstdag geparkeerd op de Paardenmarkt.Net betaald bij de automaat. Maar er kwam een mevrouw naar ons toe die er woonde en vertelde ons dat we op feestdagen niet hoefde te betalen.Er stond een hele rij bij de automaat, ook veel toeristen.
Waarom staat er geen bordje dat het op die dagen gratis is. Als je daar niet bekend ben, weet je dat niet. De automaat is ook niet afgesteld, zodat je zelfs niet kan betalen. Niet netjes van de gemeente zo,. Wij hebben 6 euro betaald en familieleden zelfs 9 euro voor 3 uur.
We hopen dat u dit aan de aandacht gaat brengen. Eventuele terugstorting mag in deze dure maand. op Nummer NL44ABNA0483176362. Op naam van A. Verstappen.

Met vriendelijke groet.
A.Verstappen

Gewenste Oplossing:

Dat er een bord wordt geplaatst en terugbetaling van de onterechte kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente Delft

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente Delft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anneke Verstappen