Klacht: Parkeerverbod genegeerd

op 02 mei 2017 over gemeente Tilburg in de categorie Gemeente

Tijdens de Braderie aan de Korvelseweg, waren de week ervoor borden geplaatst in de Korveldwarsstraat en de Nieuwstraat vanaf de Trouwlaan naar de Korveldwarsstraat. Daar werd op vermeld dat het verboden was om tijdens de Braderie vanaf 06:00 uur s`morgens tot `s avonds 00:00 uur te parkeren. Er werd extra bij vermeld dat de auto bij overtreding weggesleept zou worden. Alle bewoners hadden hun auto`s netjes weggezet alle parkeerplaatsen waren leeg. Maar tot m`n verbazing werden de parkeerplaatsen gewoon bezet door bezoekers van de Braderie, zelfs de hekken met borden erop die er werden gewoon opzij geschoven. En er is niet gereageerd door politie of parkeerwacht. Ik vind dit een aanfluiting en voor de bewoners een teleurstelling dat zij hun auto ver van hun woning hadden staan en voor wie voor “Jan met de korte achternaam”

graag wil ik uitleg van jullie.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over gemeente Tilburg

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over gemeente Tilburg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hr Antens