Klacht: Parkeergeld

op 30 juli 2016 over Eindhoven Airport in de categorie Luchthavens

Dag,
Ik heb zojuist mijn schoonmoeder uitgezwaaid vanaf Eindhoven airport. Daarbij heb ik gebruik gemaakt van het parkeerterrein naast de ingang. Bij het betalen van het parkeerkaartje kwam ik er achter dat ik voor 1 uur en 15 min een bedrag moest betalen van 8 euro. Dat kwam er op neer dat ik moest betalen voor 2 hele uren. Ik ben het hier absoluut niet mee eens. Dit is oplichterij. Ik heb op de knop gedrukt voor info en heb mijn zegje gedaan op een nette manier waarbij de hoorn werd opgehangen door de medewerker. Ik ben nu woest. Ten eerste word ik opgelicht door te moeten betalen voor 2 hele uren terwijl ik daar geen gebruik van heb gemaakt en ten tweede omdat het personeel de hoorn op gooit! Dit kan en mag niet. Als het zo respectloos en opgelicht moet gaan dan ben ik bereidt om een rechtzaak te openen!

Ik zal tevreden zijn wanneer er een verantwoordelijke contact op neemt met mij. Mocht dat niet gebeuren ga ik mijn advocaat inschakelen. Er word nergens aangegeven dat je voor hele uren moet betalen. Ik heb voor 2 auto's 16 euro betaald. We hebben allebij maar 1 uur en 15 min geparkeerd. Ik wil mijn teveel betaalde geld terug. Ik wil dat er een eerlijke systeem word gebruikt. Betalen voor de gebruikte uren en minuten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eindhoven Airport

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eindhoven Airport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door iz00