Klacht: Parkeerboetes

op 18 juli 2017 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Geachte lezer,

Wij, als Hotel Port Rotterdam, krijgen van onze gasten vaak te horen dat zij parkeerboetes uitgedeeld krijgen terwijl zij nog net aankomen en bij ons inchecken. Ook vandaag is dit weer gebeurd. Twee Franse gasten (voor het eerst in Rotterdam) waren net ingecheckt, kregen uitgelegd hoe zij voor het parkeren konden betalen en werden in de tussentijd meteen een boete opgelegd. Dit schrikt onze buitenlandse toeristen af. Wij willen u hierbij graag melden dat onze gasten de tijd moeten krijgen om het betalingssysteem te snappen en de mogelijkheid krijgen om te kunnen betalen, alvorens zij meteen een boete worden opgelegd. Hier zal rekening mee gehouden moeten worden. Graag uw begrip hiervoor.,

Zodra onze gasten (gasten van Hotel Port Rotterdam) de mogelijkheid krijgen in te checken en te kunnen betalen voor hun verblijf, en niet meteen een boete opgelegd te krijgen terwijl ze nog aan de receptie aan ons vragen hoe het betaald parkeersysteem werkt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mehmet Kabakyer