Klacht: park Elfenmeer zou direct gesloten moeten worden!!!

op 03 juni 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

1. Bij aankomst meldt de schoonmaakster al dat er een sterke wietlucht in de caravan hangt en ze alle ramen open heeft gezet maar dat het er nog niet uit is.
2. ’s Morgens om 06:00 uur vertrekken er tussen de 50 en 100 Polen met personeelsbusjes die zeker een half uur op de parkeerplaats (achter de heg bij onze caravan) staan te ronken en te stinken. Verder maken de mensen zelf ook heel veel lawaai door hard praten en schreeuwen naar elkaar.
3.De caravan is uitermate vochtig. Alles voelt erg klam aan en droogt niet.
4. Het gras bij de caravan stond zelfs meer dan 2 kontjes hoog. Waarom wordt er niet gemaaid?
5. De tuintafel heeft een grote scheur en er is een flink stuk van het blad afgebroken en is met de scherpe rand levensgevaarlijk geworden.
6. De prullenbak bij de caravan is niet geleegd. Ook zat er geen vuilniszak in maar was al het vuil er zo maar in gegooid.
7. Alle faciliteiten waren gesloten!! Zelfs was er geen patatje te koop!! Schande!!
8. De prullenbak bij de wasserij was overvol en de omgeving hierdoor zeer vervuild.
9. De dakgoot van de caravan lag vol met takken en mos. Er groeide zelfs onkruid stronken in!!
10. Door de volle dakgoot kon het regenwater niet op een normale manier afgevoerd worden en stroomde de dakgoot over. Bij de caravandeur moest je gewoon door een gordijn van water naar buiten zien te komen.
11. Een uitgebrande caravan met veel glas er omheen blijft gewoon staat en is van levensgevaar voor spelende kinderen.
Indien u twijfelt over mijn bevindingen dan mag u als bewijsmateriaal de door mij gemaakte foto’s opvragen.
Ongetwijfeld ben ik nog wat vergeten op te noemen want de staat van het park in zijn totaliteit is erbarmelijk slecht, vies, onveilig en onhiegiënisch.

Als ik mijn geld terug krijg en het park met onmiddellijke ingang wordt gesloten!!

Alle klachten die gemeld zijn door rschallenberg