Klacht: Parfumtop.nl / parfumlux.nl

op 12 juli 2012 over Parfumlux.nl in de categorie Internetshops - Parfumerie

Op 25 mei j.l. heb ik bij Parfumtop.nl 2 artikelen besteld en betaald (€ 75,85 ) Er zou uiterlijk binnen 5 dagen geleverd worden. Na 6 dagen heb ik een email gestuurd wanneer mijn bestelling geleverd ging worden. GEEN reactie, dit ben ik blijven herhalen, zonder enige reactie. Na 16 dagen kreeg ik een pakketje met 1 artikel (schrok hiervan en terecht blijkt nu) de dag daarop kreeg ik een email dat men internet problemen hadden gehad. Weer een dag later kreeg ik een bevestiging dat het 2e artikel nagezonden zou worden. verder reageerd men werderom nergens op. Heb begin deze week het shopkeurmerk (qsshops)benaderd. Zij melden mij dat Parfumtop /lux geattendeerd is geworden contact op te nemen voor uitleg en een oplossing. Niets vernomen en nu haakt plotseling shopkeurmerk ook af met de opmerking dat ze alleen bemiddelen.

Parfumtop.nl heb ik meerdere malen verschillende voorstellen per email en sms verzonden, zonder reactie uiteraard....??
o.a. heb ik voorgeteld een ander (in voorraad) artikel toe te zenden en als dat niet kon het geld terug te boeken.

Dit zijn toch redelijke voorstellen. GEEN ENKELE reactie

Bericht van Parfumlux.nl

4 jaren geleden - Beste Willem, 14 Juli 2012 hebben wij het bedrag van Davidoff Coolwater teruggestort op uw rekening. Ik neem aan dat dit geschil is opgelost. Met vriendelijke groeten, Sylvia

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Parfumlux.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parfumlux.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parfumlux.nl

Heeft op 26 september 2013 om 15:53 geantwoord

Beste Willem,
Met vriendelijke groeten,
Sylvia

Alle klachten die gemeld zijn door vanheeschwill