Klacht: pakketten spoorloos

op 08 juli 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben consument tester, en schrijf dan mijn bevindingen op internet via div blogs, Facebook, Twitter, enz. Het bedrijf waar ik deze keer x voor zou testen, heeft daar voor 2 dozen met Wat kan je verwachten?

Jouw exclusieve ……..pakket

Speciaal voor jou

12 x (125cl) ……Aanbevolen winkelprijs: €1,65 (125cl) €19,80

Om te delen met familie, vrienden en kennissen

8 x (50cl) omgerekende winkelwaarden ± €5,50
40x kortingscoupons leaflets van 50% 2 halen 1 betalen = € 66
het totaal: van de 2 pakketten is dan €91,30
ik heb mensen blij gemaakt, die ik vervolgens heb moeten teleur stellen. heb op sociaal media me zelf moeten verontschuldigen.

Gewenste Oplossing:

Graag hoor ik van hun wat zij hier aan gaan doen als compensatie en ik laat mij niet met een kluitje in het riet: we zullen ons verbeteren

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Reactie van de melder van de klacht Ruud Leffers

10 maanden geleden - Ik zal hun antwoord, dat de klacht niet serieus word genomen doorsturen naar het bedrijf waar ik voor uitgenodigd was. Maar kiala denk dat zij een macht,s positie heeft aangaande de pakketten. Ga zo door kiala, 2 klanten ben je al kwijt

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruud Leffers