Mijn Klacht:
Op 16 april 2015 verwachte ik pakketje van Wehkamp, welke door dhl tussen 18.00 en 21:00 bezorgd zou moeten worden. Helaas is niemand geweest, maar op de website van Wehkamp sta dat mijn pakketje is bij de buren afgeleverd. In mijn brievenbus heb ik geen briefje gevonden, maar toch om 21:30 ben ik bij alle mijn buren geweest om mijn pakketje te kunnen vinden. Jammer genoeg heeft niemand van mijn buren mijn pakketje ontvangen.
WAAR IS DIE DAN AFGELEVERD?!!
Gewenste Oplossing:
Als mijn pakketje gevonden word een bij mij word afgeleverd.

