Klacht: pakketje nog niet ontvangen

op 21 september 2017 over Postkantoor.nl in de categorie Post

goedemiddag met mevr lopez
ik zou nog een pakketje van thailand krijgen van een contact van me er is inmiddels al 13 dagen voorbij en het zou binnen zijn tussen 6 a 8 werkdagen ,mijn contact dus de afzender is al in thailand naar de postkantoor geweest en volgens hun is al het pakketje gescand en opgestuur naar nederland.
en ik heb gisteren postnl gesconstacteerd telefonisch en die zagen ook niet waar ergens het pakketje is want nadat die uit thailand is departed sindsdien zie ik niet waar het pakketje is heb een track en trace code maar de laatste departe was in thailand dus.ieder spoor van mijn pakketje ontbreekt.
tot vandaag en niet eens postnl heeft me duidelijk gegeven alleen dat ik de afzender moest benaderen om daar uit te zoeken waar het pakketje is maar wederom het informatie blijft hetzelfde dat het pakketje al in nederland is.

kunnen jullie mij helpen mijn pakketje te krijgen als nog

ik ben pas tevreden als mijn pakketje binnen is een ik eis ook voor al de geleden verlies een schadevergoeding door al de late en nalatigheid van de postdienst.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postkantoor.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postkantoor.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door alejandra0610