Mijn Klacht:
Op donderdag 4 December 2014 bracht DHL een pakketje bij mij thuis. Ze probeerden eerst het pakketje door de brievenbus te doen, maar dat paste niet. Zonder aan te bellen dacht ik dat ze wegreden. Later bleek dat ze het pakketje bij mij in de garage hadden neergelegd. Ik vind dit heel raar en onacceptabel. Zelf was ik wel thuis, maar had geen deurbel gehoord en vind het een rare handeling om bij mij binnen te komen. Ik hoop dat jullie hier iets mee gaan doen!
Gewenste Oplossing:
Dat het duidelijk aan wordt gegeven aan de medewerkers dat dit onacceptabel is!

