Klacht: Pakketen die verkeerd bezord worden. Post die weggooid blijkt te zijn.

[email protected] op 05 november 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
PostNL has been notified of this complaint
Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 5 november 2012

Een klant van PostNL uit zijn frustratie over herhaaldelijke verkeerde bezorging van pakketten en post. Hij ontving zijn pakket van een buurman en heeft eerder ook post teruggevonden die verkeerd was bezorgd. De klant vraagt om verbetering in de bezorgservice en stelt dat het personeel beter op straatnamen moet kunnen letten.

Mijn Klacht:

Goedemorgen, Ik wil graag weten of het bij u bekend is waar mijn pakket bezorgd is? Ik heb mijn pakket op een zondagavond rond 21.45 ontvangen van een buurtbewoner, zijn pakketen heb ik ook al eens aangeboden gekregen, gelukkig was ik wakker genoeg om de chauffeur er op te wijzen dat hij op het verkeerde adres stond maar ziekelijk is het onderhand wel. Ik heb nu weer wat besteld ik vraag me af of ik heel alstublieft zelf mijn pakket in ontvangst mag nemen. Post is al een ramp, mijn post wordt in epe terug gevonden, en als oude vodjes in de bus geduwt met een slap excuus, nu mijn pakketen weer. Ik ben foto’s van mijn dochter kwijt die ik had besteld. Fijn dat u bezuinigen moet maar neem alstublieft personeel aan wat straatnamen kan lezen. Zal een hoop verschil maken. Postnl graag een bevestiging van waar mijn pakket is afgeleverd en leuker nog is er voor getekend??? Ik heb niet eerder de klacht ingediend simpel omdat ik zeer waarschijnlijk niet fatsoenlijk had kunnen blijven, u gaat mij vast bellen met een excuus, de persoon die mij gebeld zou hebben had dan de wind van voren gekregen, terwijl die persoon er niets aan kan doen dat de mensen die de post/pakketen rond moeten brengen hun werk niet naar behoren uit kunnen voeren. En ach misschien gooien we het pakket waar ik nu op zitten te wachten wel weg, of brengen we het weer drie straten verder op omdat we het verschil tussen de xxxxxxlaan en de xxxxxxxlaan niet kunnen lezen? Vervolgens is de heer die het dan ontvangt niet eerder in de gelegeheid om het langs te brengen en zit ik weer een week of twee op een pakket te wachten, het is toch eigenlijk wel triest. Heel triest, waarneer wordt postnl wakker en zien ze dat ze zichzelf naar de haaien helpen, als ik kan kiezen of ik het door een andere bezorger kan laten brengen betaal ik daar met liefde 7.50 euro extra voor terwijl postnl gratis is al dienst word gegeven bij het bedrijf waar ik wat bestel. Voor de post die teruggevonden is krijg je een slap excuus erg leuk maar ik wacht liever op een bericht waarin ik te horen krijg hoe lang de bewuste bezorger mijn post heeft kunnen behandelen en dus ook heeft kunnen weggooien, ik krijg rekeningen met boete’s, wie gaat die boete’s voor mij betalen? Zeer waarschijlijk niemand, dus ik ben de dupe van het personeel beleid van postnl, het moet goedkoper goedkoper en goedkoper maar voor de postontvangers wordt het alleen maar kostbaarder en nog kostbaarder.

Gewenste Oplossing:

Gewoon vast peroneel die hard voor het bedrijf hebben dus kort gezegd het peroneel terug wat ontslagen. En het zou fijn zijn als postnl niet met slap ecxuus komen, maar wat voor hun klanten doen in zake een tegemoedkoming in de gemaakte kosten.Jammer dat ik perse mijn huidige mening in moet vullen 1 ster is me al te veel.

Bericht van

13 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM