Klacht: pakket zoek

op 18 mei 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakket betaald in Maart bij een meneer genaamd Koen. Ik had veel geduld met het wachten op mijn pakket. Na 2 weken wachten ben ik naar Used Products aan de Andesdreef geweest, daar zou namelijk het pakket afgeleverd worden. Meneer Koen stuurde me ook een bevestigings email dat hij via Steven Mertens het pakket heeft opgestuurd. Used products gaf aan geen enkel pakket van mij binnen te hebben. Ten slotte heb ik 3x Kiala opgebeld maar alle 3 de keren had ik geen gehoor. De een stuurt me naar de ander, want Used products stuurde me naar Kiala. Uiteindelijk heb ik contact opgenomen met de verkoper Koen en die had nogmaals de bevestiging gestuurd en zei dat hij het pakketje opgestuurd had.

Ik ben tevreden als het pakketje voor me dochter tevoorschijn komt, want ik heb er gewoon voor betaald en bovendien was het voor haar verjaardag dus is het dubbel treurig om dit mee te moeten maken.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bouchra76