Klacht: Pakket wordt niet geleverd

op 06 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29 mei de bevestiging voor bezorging: Jouw pakket met ordernummer DL zal op dinsdag 30 mei 2017 tussen 8:00 en 22:00 uur afgeleverd worden op het onderstaande adres:

Op 30 mei een nieuwe bevestiging voor bezorging: Jouw pakket met ordernummer DL zal op donderdag 1 juni 2017 tussen 18:00 en 22:00 uur afgeleverd worden op het onderstaande adres:

Op 30 mei een email:
Beste klant,
Mede door de vrije dagen van vorige week en de drukte door het zomerse weer is het bij Dynalogic drukker dan normaal.
Dit heeft helaas als resultaat dat een aantal bezorgingen later dan het geplande tijdvenster of zelfs helemaal niet worden geleverd.
Wij bezorgen zo snel als wij kunnen en wanneer het niet lukt om een bezorging uit te voeren, proberen wij zo snel mogelijk een nieuwe afspraak in te plannen. Voor de actuele status van uw zending verwijzen we u naar MyDynalogic.
Namens het Dynalogic team willen wij onze excuses aanbieden voor het veroorzaakte ongemak en doen er alles aan u zo snel als mogelijk weer optimaal van dienst te zijn!
Met vriendelijke groet,
Dynalogic BV

Geen pakket gezien tot 3 juni waarna ik de volgende e-mail ontving:

Na een eerdere transportpoging staat uw zending in opdracht van Coolblue B.V. met ordernummer DL, klaar om ingepland te worden voor een nieuwe transportafspraak.

U kunt via onderstaande link eenvoudig en snel zelf online een nieuwe transportafspraak maken.

Nieuwe afspraak gemaakt.

3 juni ontving ik de volgende bevestiging:
Jouw pakket met ordernummer DL zal op dinsdag 6 juni 2017 tussen 13:00 en 18:00 uur afgeleverd worden op het onderstaande adres:

6 juni ontving ik de volgende email om 15:00 (2 uur nadat de initiële bezorgtijd in zou gaan)

Na een eerdere transportpoging staat uw zending in opdracht van Coolblue B.V. met ordernummer , klaar om ingepland te worden voor een nieuwe transportafspraak.

U kunt via onderstaande link eenvoudig en snel zelf online een nieuwe transportafspraak maken.

Dit geverifieerd om de Track en Trace pagina en er is inderdaad geen afspraak meer (terwijl ik wel een bevestiging mail heb)

Een e-mail gestuurd naar de afspraak mailbox en ik kreeg de volgende reactie terug:

Beste klant,
Helaas hebben we afgelopen nacht een grote internetstoring gehad. Eén van de gevolgen hiervan is, dat onze chauffeur met een mogelijke vertraging zal arriveren bij u. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Wij zullen er alles aan doen om de hinder te beperken.
U kunt de chauffeur het beste via de Dynalogic Track & Trace pagina volgen, door hier te klikken.

Er is dus geen inhoudelijke reactie op mijn e-mail waarin ik aangeef dat er helemaal geen transport gepland staat… Hoe kan ik dan de chauffeur volgen? Ik moet (voor de zoveelste keer) een afspraak maken.

Helaas heb ik nu al meerdere vrije dagen genomen om thuis te zitten wachten om vervolgens, of helemaal niks te horen, of TIJDENS de bezorgtijd een e-mail te krijgen dat er geen afspraak meer is.

Als door de internetstoring van vannacht inderdaad geen pakket bezorg kon worden wisten ze dit ook wel voor 15:00 lijkt mij.

Gewenste Oplossing:

1. Mijn pakket bezorgd wordt op een door mij te kiezen tijdstip zodat ik niet weer een vrije dag hoef te nemen.
2. Tegemoetkoming voor het ongemak en de verspilde vrije dagen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Walraven,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Waliers