Mijn Klacht:
Het pakketje is afgeleverd bij een DHL Parcelshop op 15 mei en kreeg de status “Pakket is bij DHL Parcelshop afgehaald en onderweg naar het sorteercentrum.” op 16 mei.
Sindsdien is de status onveranderd gebleven en een antwoord van de klantenservice heb ik ook niet gekregen. Ik heb contact opgenomen via het contactformulier en het e-mail adres op 20 mei.
Gewenste Oplossing:
Een schadevergoeding en/of bezorging voor zondag 24 mei.

