Klacht: Pakket wordt maar niet geleverd

op 03 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Na reeds meerdere malen een wijziging in datum heb ik m’n pakket nog steeds niet ontvangen, terwijl dit dezelfde dag geleverd diende te worden. Via de klantendienst is het onmogelijk met iemand te spreken! Ik heb het zeker al 5 maal geprobeerd aan 0,45 euro per minuut. Na 10 minuuten leggen ze gewoon af. Dit is bedrog eerst klas! Ik laat het hier niet bij.

niet

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:08 geantwoord

Geachte dhr. de Meyer,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. We zien inderdaad dat ook u last heeft gehad van de sorteerfouten in deze periode. Excuses hiervoor! Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door jrmy