Klacht: Pakket weg en Kiala onbereikbaar

op 14 oktober 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Iets besteld via Marktplaats en laten verzenden met Kiala. Het pakketje is er na twee weken nog niet en de klantenservice is gewoonweg niet bereikbaar. Ik heb drie keer gebeld en alle keren meer dan een uur in de wacht gestaan. Ik kan het pakket niet volgen omdat de zender geen label heeft gekregen. Mailen met Kiala kan ook niet als je geen trackingnummer hebt.

Gewenste Oplossing:

Als iemand mij kan vertellen waar mijn pakketje gebleven is,

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EvaEhrlich