Klacht: Pakket week geleden ingeleverd bij Kiala Punt, melding pakket nog niet ingeleverd bij een Kiala Punt.

op 03 augustus 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

26 juli pakket ingeleverd bij Kiala Punt. Nu een week later is de status nog steeds: De verzender heeft het pakket bij Kiala aangemeld, maar heeft het pakket nog niet ingeleverd bij een Kiala Punt. Op 31 juli weer een pakket ingeleverd, hiervan is de status ook dat het nog niet is ingeleverd. Het vermoeden is dat de pakketjes niet goed worden gescand, maar ondanks alle meldingen bij de klantenservice van Kiala krijg ik geen enkele reactie. Dit is onacceptabel, want nu weten mijn klanten niet wanneer ze het pakketje bij hun Kiala afhaalpunt kunnen ophalen en kom ik over als onbetrouwbare koper die het pakket niet ingeleverd heeft.

UPDATE: Er is inmiddels een antwoord gekomen van Kiala: Beste klant,
Sinds begin deze week hebben wij een technologisch probleem gehad met de scans. Daardoor kon u het pakje niet volgen op onze website. Dit is waarschijnlijk ook het geval voor uw tweede pakje. Wij lossen het probleem zo vlug mogelijk op. Toch is alles in orde met uw pakje, deze werd vandaag in onze sorteercentrum gescand en zou binnen de 2-3 dagen in het kialapunt moeten aankomen. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,

Amandine V.
Network support assistant Benelux
Kiala SPRL
Rue de l\'ancienne Potence 28
7503 Froyennes
Belgium
www.kiala.com

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Riley Blue