Klacht: Pakket verkeerd bezorgd, geen actie

op 12 september 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket verstuurd (zendingsnummer 001N5RC) Na een paar dagen kwam het pakket weer terug op het punt van vertrek. Ik heb Kiala 2x gemaild, maar tot nog toe geen reactie. Toen heb ik UPS gemaild maar ook daar geen reactie. Nu moet ik extra kosten maken om het alsnog met PostNL te versturen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer Kiala excuses maakt en de gemaakte kosten vergoed

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lysaudo