Mijn Klacht:
wij hadden iets besteld in duitsland en we kregen 15 april netjes bericht dat ons pakketje was bezorgd maar dat we niet thuis waren en dat ze 16 april tussen 11uur en15 uur weer zoude komen vervolgens zijn we de hele dag thuis geweest maar geen pakketje we hebben contact gezocht maar er werd gezegd dat het pakketje om 3over12 bezorgd zou wezen maar niet bij ons we moesten een zoek tocht maken naar ons pakket het bleek twee straten verder tezijn bezorgd en het kaartje bij andere mensen in de straat zijn ingegooid na twee uur zoeken hadden we eindelijk ons pakketje ik vond het erg vervelend dat niemand bij de klanten service dan niets doet en je het zelf maar moet uitzoeken
Gewenste Oplossing:
als de bezorgers goed nummers kunnen lezen twee dagen achter elkaar

