Klacht: pakket verdwenen na afgeven bij buren

v_style op 17 december 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 17 december 2014
Reactie van het bedrijf:

Goedemiddag, Wat vervelend dat u het pakket niet ontvangen heeft. Wij willen dit graag verder uitzoeken. Dit kunnen we alleen doen nadat de verzender zich bij ons meldt. Vandaar dat mijn collega u naar de verzender heeft verwezen. Zodra de...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 17 december 2014

Een klant van DHL meldt dat zijn pakket, dat volgens de trackinginformatie bij de buren op nummer 13 zou zijn afgeleverd, niet is ontvangen. Zowel de buren als andere buren wisten van niets en er was geen briefje achtergelaten. De klant kreeg te horen dat hij contact moest opnemen met de webwinkel, terwijl hij verwachtte dat DHL hem verder kon helpen.

Mijn Klacht:

Mijn pakket zou vandaag zijn afgegeven bij de buren op nr 13. Dit stond in de mail, ben al die tijd thuis geweest en er lag ook geen briefje in de bus. De buren van nr 13 wisten van niks. Dus bij nr 9 nog even aangebeld, ook niks! De dame aan de telefoon wist mij te vertellen dat ik hiervoor bij de webwinkel moest zijn waar ik het product heb aangekocht. DHL bezorgt toch? En kunnen mij geen antwoord geven op mijn vraag. Het tijdsbestek tussen de mail en het telefoontje was hioguut 10 minuten. Dan kon de bezorger toch wel gebeld worden??

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn pakket alsnog geleverd krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 17 december 2014 om 16:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Wat vervelend dat u het pakket niet ontvangen heeft. Wij willen dit graag verder uitzoeken. Dit kunnen we alleen doen nadat de verzender zich bij ons meldt. Vandaar dat mijn collega u naar de verzender heeft verwezen. Zodra de webwinkel contact met ons opneemt, gaan we hier meteen mee aan de slag.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Suzanne

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM