Mijn Klacht:
Mijn pakket zou vandaag zijn afgegeven bij de buren op nr 13. Dit stond in de mail, ben al die tijd thuis geweest en er lag ook geen briefje in de bus. De buren van nr 13 wisten van niks. Dus bij nr 9 nog even aangebeld, ook niks! De dame aan de telefoon wist mij te vertellen dat ik hiervoor bij de webwinkel moest zijn waar ik het product heb aangekocht. DHL bezorgt toch? En kunnen mij geen antwoord geven op mijn vraag. Het tijdsbestek tussen de mail en het telefoontje was hioguut 10 minuten. Dan kon de bezorger toch wel gebeld worden??
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik mijn pakket alsnog geleverd krijg!

