Klacht: Pakket van CoolBlue

op 23 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 22 – 6 -2017 een bestelling geplaatst bij Coolblue en de optie gepakt voor levering de dezelfde dag .
Netjes de de track and trace code ontvangen van Dynalogic en dus alle vertrouwen dat dit goed ging , maar helaas dus het pakket is niet bezorgd.
Ik heb op maps de koerier gevolgd en ik woon in een dorp langs de A2 in Limburg en zie tot mijn verbazing dat de koerier gewoon door gereden is naar zuid Limburg en daar de pakketten uitlevert en dacht nou het word krap om dat voor 22 uur te leveren .
Ik moest de andere dag om 4 uur op voor mijn werk en ben blijven wachten op de bestelling omdat ie misschien 45 min later kwam.
Maar toen kwam er om 22:29 een melding dat de bestelling niet uitgevoerd kon worden wegens te laat.
Dus de hele avond zitten wachten en dan gewoon niks .

Dat vindt ik een enorme slecht logistieke prestatie.

Vandaag wordt een nieuwe bestelling geleverd door CoolBlues via Dynalogic en hoop dat ie nu gewoon bezorgd word .

Gewenste Oplossing:

Beter plannen zou ik zeggen tegen de planners en de chauffeur valt hier niets te verwijten.
Die kan alleen zijn werk goed doen als ie meer tijd had gekregen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van der Meijden,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Hans van der Meijden