Klacht: pakket slecht te traceren, geen bericht Kiala

op 03 september 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 8 augustus 2016 is er een pakketje naar mij verzonden via Kiala en tot vandaag nog geen enkel bericht ontvangen dat het aangekomen zou zijn bij het ophaalpunt. Per toeval kom ik er vandaag langs en blijkt het pakket daar al tijden te liggen en klaar gemaakt te zijn om retour te verzenden! Door de vakantie was het me even ontschoten, anders had ik er eerder achteraan gegaan, maar snap niet dat er geen afhaalbericht danwel herinneringen naar mij zijn verstuurd. Via het traceernummer is mijn pakket nooit verder gekomen dan het sorteercentrum. De klantenservice nagenoeg niet bereikbaar en als ze reageren op mail dan geen antwoord op de vraag…
Volgende keer gewoon weer DHL for you, zelfde principe maar dan wel incl. service.

Eelijk antwoord op mijn vraag hoe het kan dat ik geen afhaalbericht en herinneringen heb ontvangen en het pakket volgens het traceernummer niet verder is gekomen dan het sorteercentrum.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Reina.vh